Schouten & Nelissen en VENGEAN lanceren 'Word sterker en maak impact!'

Schouten & Nelissen en VENGEAN lanceren 'Word sterker en maak impact!'

28-01-2025 (15:07) - Campagnes

Opleidings- en trainingsinstituut Schouten & Nelissen lanceert deze week een nieuwe campagne, ontwikkeld met creative branding agency VENGEAN, in onder andere DOOH, Social en Radio. Met de boodschap '‘Word sterker en maak impact!’ Om sterker te worden in je werk en je leven met de juiste hard- en soft skills, kies je voor een opleiding of training van Schouten & Nelissen.'

Steven Steenbergen, algemeen directeur Schouten & Nelissen: ''Het is nu meer dan ooit belangrijk voor mensen en de organisaties waarvoor ze werken om impact te maken. Dat kan alleen als ze zich blijven ontwikkelen en in staat zijn om verandering te omarmen.''

Schouten & Nelissen, tot voor kort nog bekend als SUAS, is een van de negen merken binnen ontwikkelbedrijf Schouten Company, actief in meer dan 65 landen.

Credits

Strategie, creatie en realisatie: VENGEAN
Opdrachtgever: Schouten & Nelissen
Productie radio, OLV's en fotografie: Lukkien
Mediabureaus: Zuiver Media