Start campagne KPN Mobiel abonnement
04-02-2013 (08:22) - Campagnes
KPN start vandaag een campagne waarin het KPN Mobiel abonnement centraal staat. Dit abonnement biedt klanten de mogelijkheid om elke maand de bel-, sms- en databundel omhoog én omlaag bij te stellen; dit is een gratis service.
De campagne bestaat onder andere uit een commercial. We zien hierin de familie Van Doorn waar vader Erik toekijkt hoe zijn tienerzoon Jesse zijn eerste grote liefde beleeft. Dagelijks is het verliefde stel uren in de weer met de telefoon. Helaas is de kalverliefde maar van korte duur wanneer Jesse zijn vriendinnetje op het schoolfeest ziet dansen met een ander. Vader Erik reageert troostend door aan te geven dat het mobiele abonnement gelukkig wel weer omlaag bijgesteld kan worden.
Naast bovenstaand voorbeeld zijn er uiteraard nog veel meer dingen en situaties die van invloed zijn op het gebruik van een mobiele telefoon. De geboorte van een eerste kind, bijvoorbeeld. Of een paar weken op vakantie waardoor je minder belt en minder data gebruikt.
Naast de commercial zal voor deze campagne print, outdoor, online en radio worden ingezet.
Bureau: TBWA\NEBOKO
Klant: KPN - Aline van Keulen, Janice van den Bosch, Mariëlle Krouwel, Marianne Stok