Word Johnny de Mol look-a-like

29-05-2013 (08:13) - Campagnes

Met één druk op de knop kunnen voorbijgangers er op vijf locaties in Amsterdam, Haarlem en Arnhem net zo ‘snel’ uitzien als Johnny de Mol in de nieuwste campagne van UPC.
 
Met het touchscreen in de Abri’s kunnen voorbijgangers een foto van zichzelf maken. Dit beeld wordt vervolgens vervormd, waardoor de persoon op de foto eruit ziet alsof hij, net als Johnny, voor een op volle toeren draaiende vliegtuigmotor staat. Deelnemers kunnen de bewerkte foto terugvinden op de Facebookpagina van UPC, zodat ze hem kunnen delen op hun eigen profiel. 

In de huidige campagne illustreert UPC de snelheid van het internet in haar Alles-in-1 Power Pakket, door Johnny de Mol onder het motto ‘more power, more joy’ bloot te stellen aan de winddruk van een vliegtuigmotor. In samenwerking met JCDecaux Innovate, Posterscope, Carat en JWT is de campagne doorvertaald naar de Spectacular, die ondersteund wordt door een landelijke Abricampagne.