100 procent omzetgroei Unica

26-06-2008 (10:00) - Economisch

Unica Corporatio, de wereldwijde marktleider van software voor Enterprise Marketing Management (EMM), ervaart in zowel Europa als Azië en de Pacific een sterk toenemende vraag naar automatiseringsoplossingen voor marketing. Dit heeft in een omzetgroei geresulteerd van meer dan 100 procent in deze regio’s in het eerste halfjaar van het fiscale jaar 2008, in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar. Unica-klanten in Europa zijn actief in veel verschillende branches. Hiertoe behoren bijvoorbeeld twintig telecommunicatiebedrijven en meer dan veertig van de grootste Europese financiële dienstverleners, waarvan de helft behoort tot de Forbes-topdertig in de financiële sector. Het aanhoudende Europese succes van Unica is te danken aan zowel de huidige als nieuwe vooraanstaande klanten, waaronder Bank of Ireland, BBVA, Commerzbank, Fortis, ING, Nationwide Building Society, O2 Duitsland, Unilever en Bel Group.

Bureaus

Media

Marketing