McDonalds ziet het zonnig in

17-07-2009 (08:42) - Economisch

McDonald’s kijkt met een goed gevoel terug op 2008 en de eerste 6 maanden van 2009. De verwachtingen voor de rest van 2009 zijn optimistisch. Nieuwe en gerestylede restaurants zorgen voor omzetgroei en extra arbeidsplaatsen. Het jaar zal verder in het teken staan van nadere invulling van de kwaliteitsstrategie Good Food Fast.

Drie punten hebben daarbij speciaal de aandacht: een grootscheepse campagne rond voedselkwaliteit, duurzaamheid en verschillende maatschappelijke initiatieven, waaronder samenwerking met het Jeugdsportfonds en Stichting Kids in Balance.

Dat maakte Jo Sempels, Algemeen Directeur van McDonald’s Nederland, gisteren bekend tijdens een persbijeenkomst op het hoofdkantoor in Amsterdam. Tot eind mei 2009 steeg de omzet met 3,5 procent ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. Op basis van deze resultaten gaat McDonald’s uit van een verdere groei in 2009.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Marketing