POSTV overgenomen door Zwitsers

15-11-2007 (10:16) - Economisch

POSTV, een van de toonaangevende partijen op het gebied van instore TV, is overgenomen door het Zwitserse bedrijf Neo Advertising. Dit maken beide organisaties vandaag bekend. Financiële details van de overeenkomst zijn niet vrijgegeven. Neo Advertising is een internationale groep bedrijven met het hoofdkantoor in Genève, Zwitserland. De groep, die actief is op het gebied van 'digital signage', heeft POSTV volledig overgenomen. POSTV blijft actief onder dezelfde naam en behoudt zijn onafhankelijkheid. De organisatie rapporteert voortaan aan de Neo Advertising Group. Michiel Reinoud blijft algemeen directeur van POSTV. Het bedrijf zal in een hoog tempo nieuwe netwerken gaan uitrollen in de retailsector.
POSTV beheert met ruim 8.780 schermen in meer dan 205 winkels het meest toonaangevende instore TV-netwerk van Nederland. Elke vier weken bereikt POSTV met zijn netwerk zes miljoen shoppers. POSTV biedt aantrekkelijke content, relevante winkelinformatie en uiterst effectieve marketingboodschappen. Het netwerk van POSTV omvat nationale retailers, waaronder MediaMarkt, Makro, t for telefom en Vodafone. Partijen die via POSTV adverteren, zijn onder andere gerenommeerde bedrijven als Canon, Procter & Gamble, Nokia, FBTO, Staatsloterij, Samsung en Unilever.

Bureaus

Media

Marketing