Marketing
Advertenties in NRC-podcasts en digitale krant versterken effect

12:01 - Adverteren bij NRC-podcasts bleek al effectief voor het vergroten van boodschapbekendheid, campagneherkenning en overweging. Uit een nieuw langdurig onderzoek van ...
Lees verder »
Lees verder »
Pathé brengt filmmagie naar kinderziekenhuizen

19-12-2025 - Zieke kinderen kunnen vaak voor lange tijd niet naar huis. Stichting Kinderziekenhuizen en Pathé slaan daarom de handen ineen voor een bijzonder initiatief rondom de ...
Lees verder »
Lees verder »
Deze merken verdwenen in 2025

19-12-2025 - De Nederlandse straat, snelweg en supermarkt zijn nooit af. Merken komen, groeien, worden verkocht, opgesplitst of langzaam uitgegumd door tijd en tegenwind. Toch voelt ...
Lees verder »
Lees verder »
Serious Request sterkste wervingsactie volgens Hendrik Beerda

19-12-2025 - Tot en met kerstavond zijn 3FM-dj's Mart Meijer, Sophie Hijlkema en Barend van Deelen opgesloten in het Glazen Huis in Den Bosch. Uit onderzoek van merkadviseur Hendruk ...
Lees verder »
Lees verder »
Meer marketing
- 17-12-2025 - Consumentenbond pleit voor strengere ...
- 17-12-2025 - Lidl opent pop-up restaurant voor het goede doel
- 17-12-2025 - Accenture investeert in AI-platform WEVO
- 16-12-2025 - Cabau lifestyle groeit met community-first ...
- 16-12-2025 - vanHaren versterkt klantloyaliteit met ...
- 16-12-2025 - Spargle sluit zich aan bij het Turner Strategie ...
- 15-12-2025 - Consumenten kiezen Lidl als beste supermarkt ...
- 15-12-2025 - Els Dijkhuizen (ex-Heineken) nieuwe CMO ...
- 12-12-2025 - Unox Nieuwjaarsduik breekt record: in 2026 185 ...
- 12-12-2025 - Holland & Barrett gezondheidspartner ...
- 11-12-2025 - Amazon.nl lanceert limited edition Kesbeke ...
- 11-12-2025 - Numen ondersteunt Wakuli bij internationale ...
- 11-12-2025 - 4e Privé bioscoop TheAnyThing in Pathé Eindhoven
- 11-12-2025 - Martijn Akkermans nieuwe CCO Wibra
- 10-12-2025 - Mcdonalds brengt Maestro burger terug met ...
- 10-12-2025 - Alpha Tango verzorgt nieuwe merkidentiteit Tien ...
- 10-12-2025 - Mascotte Victor de Leeuw nieuw gezicht AZ
- 10-12-2025 - In aanloop naar WK 2026 tekenen Coca-Cola en ...
- 10-12-2025 - The Best Social lanceert lijst voor ...
- 09-12-2025 - Dé B2B-marketingtrends volgens Admix, Unmuted ...
- 09-12-2025 - Geen ultrabewerkt voedsel meer dankzij app FLTRD
- 09-12-2025 - Van Gogh Museum en DHL bundelen logistiek en ...
- 09-12-2025 - KPMG opnieuw hoofdsponsor van Lentemarathon ...
- 08-12-2025 - BtoB communicatie 3:0: systemic innovation ...
- 08-12-2025 - Upfront opent met succes eerste supermarkt in ...
- 08-12-2025 - Philips OneBlade en WOEI verloten limited ...
- 05-12-2025 - Albert Heijn sterkste sponsormerk van 2025
- 04-12-2025 - 35% van de Nederlanders wil digitaal ...
- 04-12-2025 - Heineken luidt de feestdagen in met limited ...
- 04-12-2025 - De PSV-kersttrui keert terug met een muzikale ...
- 04-12-2025 - Picnic haalt kerstkaarten op bij dagelijkse ...
- 04-12-2025 - Center Parcs lanceert loyaliteitsplatform ...
- 04-12-2025 - Decathlon steunt Paralympisch Winterspelen als ...
- 03-12-2025 - LEGO Groep en FIFA World Cup 2026™ trappen ...
- 02-12-2025 - TicketSwap brengt community samen met 'Social ...
- 01-12-2025 - Nieuw MT Jumbo krijgt verder vorm: Hendrik Jan ...