Achmea is filosofisch bezig

20-05-2008 (11:04) - Marketing

Achmea lanceert een nieuwe corporate campagne onder het thema: waarzijnwemeebezig.nl. De campagne laat zien dat Achmea haar rol  als grote maatschappelijke speler zeer serieus neemt. Achmea - de grootste verzekeraar van Nederland en moederbedrijf van o.a. Interpolis, Centraal Beheer Achmea, FBTO, Zilveren Kruis Achmea en Avero Achmea - stelt aan de orde waar Nederland mee bezig is en laat zien waar ze zelf mee bezig is. Vanaf vandaag wordt Nederland met gewaagde stellingen op billboards en in dag- en vakbladen uitgedaagd om de discussie aan te gaan over onderwerpen die te maken hebben met gezond en productief werken. In een later stadium zullen de onderwerpen ook andere terreinen bestrijken. De website die bij de campagne hoort biedt verdieping en verbreding van de issues. Er wordt ook een link gelegd naar de diverse merken van het concern.

Bureaus

Media

Economisch