Happy Horizon 12 keer genomineerd bij Digital Impact Awards in Londen

Happy Horizon 12 keer genomineerd bij Digital Impact Awards in Londen

30-07-2025 (11:33) - Bureaus

Happy Horizon is dit jaar met 12 nominaties opnieuw een van de grote kanshebbers bij de Digital Impact Awards, de prestigieuze Europese vakprijzen voor digitale communicatie, georganiseerd door Communicate Magazine. Vorig jaar nam Happy Horizon vier beeldjes mee naar Nederland. De nominaties onderstrepen de brede expertise van de bureaugroep op het gebied van digitale strategie, creatie en performance.

Met name de labels Vertigo 6 en Vortex Agency zijn verantwoordelijk voor de ingezonden cases, ontwikkeld in nauwe samenwerking met opdrachtgevers als Logitech, MGA Entertainment, Sligro, Walibi Holland en DAS Import.

De genomineerde projecten op een rij

Walibi Holland - Best Use of Data, Best Use of Digital from the Sports, Travel, Leisure and Tourism Sector

Miniverse (MGA) - Best Community Development, Best Use of Digital from the FMCG Sector

Sligro - Best Use of Digital from the Retail Sector

Logitech G - Best Digital Communications as Part of an Integrated Campaign

Logitech - Best Use of Existing Social Media Platforms: Small Budget <£20K, Best Community Development, Best Use of Digital from the Technology, Media and Telecommunications Sector

L.O.L. Surprise! (MGA) - Best Digital Communications as Part of an Integrated Campaign, Best Use of Digital from the FMCG Sector

DAS Import - Best Use of Data

"Deze nominaties zijn een bevestiging van het werk dat we samen met onze klanten neerzetten", zegt Mike Hendrixen, oprichter van Vertigo 6 – part of Happy Horizon. "Of het nu gaat om een datagedreven always-on campagne voor Walibi of internationale activaties voor Logitech en MGA: we combineren strategie, creativiteit en uitvoering om merken zichtbaar sterker te maken."

Hoogstaande kwaliteit en creativiteit

De Digital Impact Awards worden al 16 jaar georganiseerd door Communicate Magazine en gelden als dé benchmark voor projecten die aantoonbaar bijdragen aan de digitale reputatie van een merk. De prijzen richten zich op campagnes die verschillende disciplines samenbrengen, zoals community building, social media, data en geïntegreerde campagnes. Met genomineerde merken zoals IKEA, Tui, Unilever, Phillips en Nikon, toont de competitie de hoogstaande kwaliteit en creativiteit binnen de sector. De jury, bestaande uit experts uit het veld, beoordeelt de inzendingen op impact, innovatie en effectiviteit.

De uitreiking vindt plaats op 16 oktober in Londen. 


Media

Marketing

Economisch