
Albert Heijn lanceert meer Blue Home producten
Blue Home, het eigen merk keukenapparaten van Albert Heijn, viert haar eerste verjaardag en breidt uit met 9 producten voor buiten de keuken, zoals een stofzuiger en föhn. Blue Home is een jaar na de lancering een succes gebleken: inmiddels maken ruim 250.000 Nederlandse huishoudens dagelijks gebruik van Blue Home apparaten én is de Blue Home 2-in-1 blender recent door de Consumentenbond uitgeroepen tot ‘Beste Koop’.
Wat begon met vijf apparaten, is inmiddels uitgebreid tot een assortiment van 27 apparaten voor in de keuken. De producten hebben verschillende prijzen gewonnen, zo is de Blue Home 2-in-1 blender recent uitgeroepen tot ‘Beste Koop’ door de Consumentenbond nadat dit apparaat, samen met de AirFryer, eerder al werd uitgeroepen tot Gekozen Product van het Jaar. Begin deze maand werd met de Blue Home koffiezetapparaten een volgende stap gezet, en nu biedt Albert Heijn met Blue Home ook apparaten voor schoonmaak en persoonlijke verzorging.
“Het bereikbaar maken van goede apparaten voor ieder budget; dat is waar Blue Home voor staat” aldus Constantijn Ninck Blok, directeur merchandising & formats bij Albert Heijn. “De apparaten van Blue Home hebben inmiddels een mooi plekje gevonden op het aanrecht bij zo’n 250.000 huishoudens. Een goed moment om uit te breiden naar andere plekken in het huis."