Autoverhuurder Enterprise hoofdsponsor van de Sportzomer op BNR

Autoverhuurder Enterprise hoofdsponsor van de Sportzomer op BNR

12-06-2024 (16:19) - Marketing

De Nederlandse tak van autoverhuurderbedrijf Enterprise is de hoofsponsor van de BNR Sportzomer. De samenwerking bestaat uit tweemaal per dag een EK update en het dagelijkse live programma BNR Olympische Zaken, gepresenteerd door Diana Kuip en Bob van Oosterhout. 

Vanaf vrijdag 14 juni verzorgt Duitsland-correspondent Derk Marseille de EK Update in het programma De Ochtendspits tussen 06u00 en 10u00 en in The Daily Move tussen 16u00 en 18u30.

Vier weken lang maakt hij vanuit de speelsteden van het Europees Kampioenschap dagelijks reportages en interviews over zaken die niets, maar ook alles met voetbal te maken hebben. Aan bod komen onderwerpen als leiderschap, logistiek, mobiliteit en politieke verhoudingen in de regio’s waar gevoetbald wordt. Geen analyse van de rode kaart in blessuretijd, maar wel van al hetgeen er speelt in en om de tien Duitse speelsteden. 

Dagelijks live

De laatste uitzending van de EK Update is op vrijdag 12 juli en twee weken later staat op 26 juli de eerste live uitzending van BNR Olympische Zaken op de agenda. Sportverslaggeefster en columniste Diana Kuip presenteert samen met sportmarketeer Bob van Oosterhout elke dag live van 14u00 tot 15u00 vanuit het Scheepvaartmuseum in Amsterdam.

Daar vindt dan tevens het Olympische event van roeibond KNRB en het Watersportverbond plaats. Diana en Bob ontvangen tijdens de Olympische Spelen twee weken lang interessante gasten die hun visie geven op de gebeurtenissen in Parijs en op sport en business in het algemeen.

Grote sportsponsor

CEO Thomas Wolters van Enterprise Car Sharing & Rental is zeer verheugd over de samenwerking met BNR: “Wij zijn al sinds jaar en dag actief in de sport en dan met name als partner van de UEFA Europa League en van Ajax. Met de BNR Sportzomer kunnen we onze signatuur ook buiten het reguliere voetbalseizoen doortrekken en onze positie als grootste autoverhuurder ter wereld bij de zakelijke doelgroep benadrukken.”

BNR-hoofdredacteur Marc Adriani: “De komende weken zullen veel mensen in de ban zijn van het EK Voetbal en de Olympische Spelen. Het is mooi dat we hier op een typische BNR-manier aandacht aan kunnen geven met mooie reportages en een prachtig dagelijks programma.”


Bureaus

Media

Economisch