
Beko is officiële confidence partner van Ajax
Beko, voormalig shirtsponsor van FC Barcelona, heeft een nieuw strategisch partnerschap met Ajax aangekondigd en wordt de officiële confidence partner van de club. Het partnerschap markeert een langdurige samenwerking tussen twee wereldwijd gerespecteerde merken, verenigd door één krachtig idee: 'zelfvertrouwen is niet alleen iets wat je voelt, het is iets wat je opbouwt'.
Als officiële confidence partner zal Beko Ajax ondersteunen bij het ontwikkelen van de volgende generatie voetbaltalent, zowel op als naast het veld. Tegelijkertijd zal de organisatie "A Beko state of mind" versterken, door betrouwbare en hoogwaardige huishoudelijke apparaten aan te bieden die consumenten het zelfvertrouwen geven dat ze de juiste keuze hebben gemaakt. Beko's partnerschap met Ajax weerspiegelt ook de steeds diepere betrokkenheid bij de regio Amsterdam en Nederland, en bij gemeenschappen die het geloof in duurzaam leven delen.
"Bij Beko geloven we dat zelfvertrouwen groeit door blijvende kwaliteit, een diepe toewijding aan duurzaamheid en een doelgericht ontwerp dat de tand des tijds doorstaat", zegt Akin Garzanli, CMO van Beko. "Deze waarden sturen zowel onze technologie als onze partnerschappen. Ajax deelt hetzelfde gedachtegoed: sierlijk in het spel, loyaal in identiteit en gedurfd in visie. Als meer dan een club vertrouwt Ajax op jong talent en vormt de volgende generatie met overtuiging en verbeeldingskracht. Samen vieren we elegantie met een doel, ambitie geworteld in nalatenschap en innovatie die de toekomst kracht geeft.”
Driejarige samenwerking
Cas Biesta, CCO van Ajax: "We zijn verheugd dat een internationale speler als Beko zich voor meerdere jaren aan Ajax heeft verbonden. Beko is een sterk merk met een duidelijke visie op toekomstgericht denken. We kijken ernaar uit om samen met Beko positieve impact te maken, zowel in Nederland als daarbuiten."
De driejarige samenwerking houdt in dat Beko en Ajax samenwerken aan het creëren van inspirerende content, activaties en maatschappelijke initiatieven gericht op het versterken van zelfvertrouwen, van thuis tot op het voetbalveld. De samenwerking zal ook vorm krijgen via de digitale kanalen, stadionaanwezigheid en grassrootsprogramma's van beide merken.