Beyond Meat lanceert deze zomer drie nieuwe producten in Nederlandse supermarkt

Beyond Meat lanceert deze zomer drie nieuwe producten in Nederlandse supermarkt

28-06-2024 (12:02) - Marketing

Beyond Meat luidt het zomerseizoen in met de lancering van drie nieuwe producten. Waaronder de langverwachte Beyond Steak, een nieuwe innovatie binnen de productrange van Beyond Meat, die vanaf nu verkrijgbaar is bij Albert Heijn en Picnic.

Daarnaast krijgt de bekroonde Beyond Burger twee nieuwe varianten: de Beyond Smash, verkrijgbaar bij Jumbo en Picnic, en de Beyond Burger Jalapeño, verkrijgbaar bij Jumbo. 

“Deze zomer lanceren we één van onze beste innovaties ooit. We zijn trots dat we met deze plantaardige biefstukpuntjes een alternatief kunnen bieden voor echte steak-liefhebbers. Tegelijkertijd breiden we onze populairste categorie uit met de komst van de Beyond Burger Jalapeño en de Beyond Smash. Perfect voor de zomer, met het BBQ-, en voetbalseizoen en de Olympische spelen”, aldus Natalia Tofan, Regional Sales Manager BeNeFra bij Beyond Meat.

Bijkomend voordeel supermarkt

Dankzij de uitbreiding van de Beyond Meat-productrange krijgt de consument meer opties om plantaardig te eten, en dit kan supermarkten helpen bij het behalen van de ‘meer plantaardig’-doelstelling van Wakker Dier. Hierbij is het streven dat in 2025 50% van de eiwitten die supermarkten verkopen plantaardig is. Alle grote supermarkten in Nederland, waaronder Albert Heijn, Plus en Jumbo, hebben zich hierbij aangesloten.
 


Bureaus

Media

Economisch