Bol is komende jaren De Festivalwinkel van Lowlands

Bol is komende jaren De Festivalwinkel van Lowlands

31-07-2024 (15:24) - Marketing

Bol is een samenwerking met Lowlands gestart en is de komende jaren 'De Festivalwinkel'.

Van donderdag 15 t/m zondag 18 augustus is de winkel 24 uur per dag open met een uitgebreid festivalassortiment. De Festivalwinkel is een samenwerking van bol, Mojo en Playground.

Pre-order en pick-up

Nieuw is ook de pre-order- en pick-up-service: bezoekers kunnen al hun kampeer- en festivalbenodigdheden van tevoren bestellen en ter plekke in De Festivalwinkel afhalen. De pallets in Het Magazijn achter de bol-winkel maken op vrijdag-, zaterdag- en zondagnacht plaats voor dj's tijdens de speciale nachtprogrammering van Lowlands. 

Bol lanceert vandaag in samenwerking met Lowlands een speciale festivalwebshop op lowlands.bol.com, ook te vinden in de Lowlands-app. Hier kunnen alle campingbenodigdheden worden besteld en vervolgens in De Festivalwinkel op het terrein worden opgehaald. Ook tijdens het festival kun je voor al je essentials terecht bij bol, zowel in de winkel als in de webshop.

Breed en duurzaam assortiment

Fiona Vanderbroeck, marketing director e-commerce bij bol: “Bol is ontzettend blij dat het onderdeel uitmaakt van hét festival van Nederland. We hebben een breed en duurzaam festivalassortiment geselecteerd en met onze nieuwe pre-order- en pick-up-service willen we daarnaast extra gemak bieden voor alle 65.000 Lowlandsbezoekers.”

Ook festivaldirecteur Eric van Eerdenburg is blij met de komst van bol naar Lowlands: “Het merk bol past goed bij ons en de pre-order- en pick-up-service is een hele mooie toevoeging voor onze bezoekers. Mijn laatste aankopen op bol waren al behoorlijk festivalproof: een setje rubberringen voor mijn espressopotje, nieuwe onderbroeken en een baardtrimmer. Toch vergeet ik elk jaar wel weer iets wat ik nodig blijk te hebben tijdens mijn meerdaagse verblijf in Biddinghuizen, en met mij waarschijnlijk vele anderen. Ook kijk ik nu al uit naar het feest in Het Magazijn.”

Foto: Max Kneefel


Bureaus

Media

Economisch