Buckaroo nieuwe sponsor BEAT Cycling

13-01-2022 (14:22) - Marketing

Buckaroo stapt in als sponsor van het Vlaams-Nederlandse BEAT Cycling. Binnen de sponsorovereenkomst gaat Buckaroo wielerclub BEAT Cycling ondersteunen in haar sportieve ambities en actief bijstaan in de ontwikkeling van haar businessmodel. Geert Broekhuizen, directeur van BEAT Cycling: "Met Buckaroo hebben we een partner aan boord waar heel veel kennis ligt op het vlak van subscription modellen, payments en e-commerce."

Broekhuizen: "We zijn ontzettend trots dat Buckaroo is ingestapt als sponsor en kijken enorm uit naar de samenwerking. De match in visie en ambitie was ons al opgevallen tijdens de gesprekken die we hebben gevoerd, want zowel Buckaroo als BEAT zijn vernieuwend, ambitieus en hebben een sterke groeiambitie de komende jaren."
 

Alternatief

"Als BEAT hebben we sinds de oprichting in 2016 enorme stappen gemaakt in de ontwikkeling van een alternatief businessmodel in de wielersport, namelijk door naast sponsoring ook memberships en een webshop te lanceren. Met Buckaroo hebben we nu een partner aan boord waar veel kennis ligt op het vlak van subscriptions en e-commerce en waarmee we volgende stappen gaan zetten in onze ontwikkeling." aldus BroekhuizenLars Smit, Head of Marketing van Buckaroo: "Het partnership met BEAT is een belangrijke en mooie nieuwe stap voor Buckaroo. BEAT bouwt aan de sportploeg van de toekomst en vergroot haar bereik door proposities aan te bieden die gestoeld zijn op e-commerce en subscription modellen. Hier ligt de kracht en directe verbinding met de strategie die Buckaroo zelf nastreeft."

Bureaus

Media

Economisch