Marketing
Van zolderkamer naar wereldmerk: Little Dutch viert 15 jaar met nieuw hoofdkantoor

16-06-2025 - Wat begint met één product uit persoonlijke behoefte, kan uitgroeien tot een internationaal kindermerk. Vijftien jaar geleden maakte Rinke van der Helm tijdens haar ...
Lees verder »
Lees verder »
Mollie en Peakz Padel slaan handen ineen voor meer slagkracht op én naast de baan

16-06-2025 - Mollie, financieel dienstverlener, en Peakz Padel, Nederlands grootste padelorganisatie, kondigen hun landelijke samenwerking aan. Deze samenwerking is gebaseerd op een ...
Lees verder »
Lees verder »
TP Vision viert 75-jarig jubileum van de eerste commerciële Philips televisie

16-06-2025 - TP Vision markeert een mijlpaal in de Europese consumententechnologie met het 75-jarig jubileum van de eerste commercieel verkrijgbare Philips televisie. Om dat te ...
Lees verder »
Lees verder »
Snowflake en Acxiom willen AI-gedreven marketing transformeren

16-06-2025 - AI Datacloud-bedrijf Snowflake en Acxiom®, het verbonden data- en technologieplatform van Interpublic Group of Companies, Inc. (IPG), kondigen een strategisch initiatief ...
Lees verder »
Lees verder »
Meer marketing
- 16-06-2025 - Albert Heijn lanceert 15 producten met zowel ...
- 13-06-2025 - Etos rijdt rond op Best Kept Secret met ...
- 12-06-2025 - VodafoneZiggo past telemarketingbeleid aan na ...
- 12-06-2025 - Gratis metric van DPG Media maakt aandacht ...
- 11-06-2025 - Volgens Framna zetten hyperpersonalisatie en AI ...
- 11-06-2025 - VanMoof is terug!
- 05-06-2025 - Centercom speelt in op veranderende OOH-markt
- 05-06-2025 - Nissan lanceert regionaal testlab voor ...
- 04-06-2025 - Dit zijn de winnaars van de Reclamefolder ...
- 04-06-2025 - WPP Media onderzoekt hoe digitale advertenties ...
- 04-06-2025 - Motorola officiële smartphone partner van FIFA ...
- 03-06-2025 - Channel Factory lanceert AI-platform voor ...
- 03-06-2025 - Lidl investeert in klantbeleving met aparte ...
- 02-06-2025 - Nieuwe KitKat® chocoladerepen combineren smaak ...
- 29-05-2025 - Fins Rewind betreedt de Nederlandse markt
- 28-05-2025 - Gamification als marketingtool: wat merken ...
- 28-05-2025 - bvA roept op tot samenwerking nu retail media ...
- 28-05-2025 - De AI-dogfluencer van huisdierenmerk Rosewood ...
- 27-05-2025 - Humanistisch Verbond bundelt krachten met PINK
- 27-05-2025 - Onderzoek Storyboard: 80% van de Nederlanders ...
- 26-05-2025 - Shein overtreedt regels met misleidende ...
- 26-05-2025 - De nieuwe kinderwagen van Joolz is met één hand ...
- 26-05-2025 - Pathé popcorn nu exclusief te koop bij Albert ...
- 26-05-2025 - TUI en Johan Nijenhuis brengen 'Verliefd op ...
- 26-05-2025 - Maastricht favoriete gemeente onder ...
- 22-05-2025 - Maaike Klijberg nieuwe Marketing Director ...
- 21-05-2025 - 100-jarige Remia maakt trip down memory lane in ...
- 21-05-2025 - De onmisbare schakel in je online ...
- 20-05-2025 - Geef betekenis: zo kies je het relatiegeschenk ...
- 20-05-2025 - Nieuwe chocoladerepen van Jumbo stelen show in ...
- 19-05-2025 - Grootste MG brandstore van Europa geopend in ...
- 19-05-2025 - Inschrijvingen DDMA Experimentation Heroes 2025 ...
- 16-05-2025 - Dave Frauenfelder van KPN ontvangt CMO Pencil ...
- 16-05-2025 - Van Gogh Museum en Samsung verbinden kunst met ...
- 16-05-2025 - Nieuwe Søstrene Grene-winkel in Amsterdam met ...
- 16-05-2025 - Dentsu en DPG Media lanceren: ‘The Challenger ...