
Centercom speelt in op veranderende OOH-markt
Buitenreclame-exlpoitant Centercom zet naast traditionele Out-of-Home (OOH) nu vol in op Digital Out-of-Home (DOOH). Om in te spelen op de snel veranderende buitenreclamebranche, presenteert het bedrijf een vernieuwde propositie met de pay-off 'Zichtbaar de grootste in (D)OOH'.
Centercom beschikt niet alleen over de meeste buitenreclame objecten in Nederland, het is ook zichtbaar in de meeste gemeenten van het land met analoge en digitale zuilen. Van de drukbezochte centra van Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht tot meer dan 80 van de top 100 Nederlandse gemeenten.
De kracht van de nieuwe propositie wordt versterkt door de cijfers van BRO Next: Centercom bereikt maar liefst 74% van de Nederlandse bevolking tussen de 13 tot 75 jaar. "Met deze stap maken we buitenreclame toegankelijker en effectiever dan ooit," aldus Robert van der Starre, Directeur bij Centercom.
"Onze opdrachtgevers willen zichtbaar zijn waar het telt. Met onze spreiding, onze performance en ons digitale aanbod kunnen we nu elke campagne, groot of klein, kant-en-klaar uitrollen." Centercom biedt vanaf 1 juni een totaaloplossing voor buitenreclame, van DOOH langs in- en uitvalswegen tot lokale zichtbaarheid op straatniveau met frames, 2-signs en zuilen.