
Coca-Cola nieuwe Official Partner Feyenoord en Stadion Feijenoord
Coca-Cola en Feyenoord slaan met ingang van 1 juli 2025 de handen ineen. De komende seizoenen is de frisdrankleverancier Official Partner van Feyenoord en Stadion Feijenoord. Feyenoord-supporters en andere bezoekers van De Kuip kunnen vanaf het nieuwe seizoen genieten van meerdere (fris)dranken uit het Coca-Cola-assortiment: van Coca-Cola tot Powerade.
Foto: Ruud van der Knaap, Jeroen van Vliet en Lilian de Leeuw
Lilian de Leeuw, venue director Stadion Feijenoord: ‘We zijn enorm blij met Coca-Cola als nieuwe partner. Met dit partnership verbeteren we de supporterservaring én zetten we een stap naar een duurzamer stadion. Alle publieke verkooppunten in het stadion krijgen een nieuwe uitstraling, volledig in lijn met de merkuitstraling van Coca-Cola. Ook worden nieuwe, duurzame koelinstallaties geïnstalleerd, waaronder energiezuinige koelingen en postmixsystemen.'
Gedeelde missie
Ruud van der Knaap, commercieel directeur van Feyenoord: ‘Deze samenwerking brengt twee iconische merken samen in een gedeelde missie: het versterken van de supportersbeleving in De Kuip. Club en stadion kunnen zich mede dankzij dit partnership ook blijven ontwikkelen met duurzame en innovatieve oplossingen. Daarnaast zetten we met Coca-Cola mooie (win)acties op voor supporters en is Coca-Cola straks zichtbaar in de Kuip, op Varkenoord en 1908.’
Rotterdamse roots
Jeroen van Vliet, country director Nederland bij Coca-Cola Europacific Partners: ‘Feyenoord en Coca-Cola hebben beide een rijke historie, we zijn eerder de frisdrankleverancier geweest in De Kuip. We zijn beide diepgeworteld in Rotterdam. Zo staat ons Nederlandse hoofdkantoor al decennialang in Rotterdam gevestigd. Deze samenwerking markeert het begin van een nieuw hoofdstuk, waarin zichtbaarheid, activaties en de beleving van de supporters centraal staan. We zijn verheugd om samen te werken met Feyenoord en kijken ernaar uit om de magie van de Kuip te versterken.’