Daelmans jaagt op internationale stroopwafelmarkt

Daelmans jaagt op internationale stroopwafelmarkt

10-04-2024 (12:42) - Marketing

Daelmans Stroopwafels probeert de internationale stroopwafelmarkt te veroveren. Sinds vorig jaar werken ze samen met social bureau Blauw Gras en mediabureau IM Lounge aan een merkcampagne die voor meer internationale merkbekendheid moet zorgen.

Sinds de oprichting van Daelmans in 1904, is het bedrijf uitgegroeid tot een modern, internationaal en zelfstandig familiebedrijf. Jaarlijks worden er over de gehele wereld meer dan één miljard stroopwafels door het bedrijf verkocht.

“IM Lounge heeft op basis van de juiste data gedreven inzichten een effectieve mediastrategie opgezet, gericht op een selectie aan steden, waarbij factoren als doelgroepgrootte, fysieke retail beschikbaarheid en branche indexen zijn meegenomen. We zijn ervan overtuigd dat deze strategie zal leiden tot een verhoogde top of mind awareness voor Daelmans Stroopwafels,” zegt Rianne van de Ven, Marketing Manager van Daelmans Group.

 

 

 


Bureaus

Media

Economisch