De Speld & Partners en Kakhiel gaan samenwerking aan

10-08-2021 (11:22) - Marketing

Kakhiel en De Speld & Partners gaan een strategische samenwerking aan met als doel humoristische branded content naar een hoger niveau te tillen. De beroemde humor van Kakhiel en De Speld, een hoog organisch bereik en creatieve content zijn de belangrijkste pijlers. Samen richten ze zich op merken die écht willen opvallen met originele en verrassende creatieve uitingen.

"Kakhiel is een fantastische aanvulling op onze drie bestaande Speld-titels: de Speld, de Speld Sport en onze vrouwentitel de Pin. Kakhiel is met zijn herkenbare en superdroge humor een van de smaakmakers op social media. We zijn van mening dat we gezamenlijk humoristische branded content nog beter kunnen maken met nog meer bereik en positieve impact voor adverteerders. Door de groei in ons publiek zal het ook makkelijker voor marketeers worden om ons voor grotere campagnes in te zetten. Ook sluit ik niet uit uit dat we op termijn meer interessante humoristische titels aan het Speld netwerk zullen toevoegen." aldus Jerome Kuijken, Managing Partner De Speld & Partners

Zowel Kakhiel als De Speld & Partners hebben een bewezen staat van dienst als het op branded content aankomt. Kakhiel werkte voor onder andere Dorito’s, Bolletje, Volkswagen en Tele2 en De Speld & Partners voor onder andere ASN Bank, CZ, Milieudefensie en Oatly.

Bureaus

Media

Economisch