
Dit zijn de winnaars van de SponsorRingen 2024
De bekendmaking van de SponsorRingen 2024 vond dit jaar plaats in de SugarFactory in Halfweg. Tijdens een dynamische show op dinsdag 17 juni, gepresenteerd door Jamie Trenité, werden de winnaars van de prestigieuze sponsorprijzen bekend gemaakt.
Zo'n 300 sponsorprofessionals waren aanwezig om samen de mooiste sponsorcases van het afgelopen jaar te vieren. De winnaars werden feestelijk onthaald en namen hun welverdiende SponsorRing in ontvangst. Het was een avond vol trots, inspiratie en waardevolle ontmoetingen.
Uit de 55 inzendingen zijn na een zorgvuldig juryproces door de deskundige vakjury's en hoofdjury, de onderstaande winnaars gekozen:
1. Branded Content & Media Partnerships
Goud: Hoe adidas na 20 jaar lokaal relevant wist te zijn voor Gen-Z tijdens het EK voetbal
Zilver: TENA & Libelle: Samen van Menopauze naar Menopower
Brons: HNTM x Colgate "Behind the Smile"
2. Cultuur
Goud: Pulse
Zilver: Rabobank Art Lab en Depot Boijmans van Beuningen; 'Let's Talk Money' Carlijn Kingma
Brons: ING 35 jaar trotse hoofdsponsor Koninklijk Concertgebouworkest
3. Entertainment
Goud: IKEA DRÖMLAND x LOWLANDS
Brons: ING 35 jaar trotse hoofdsponsor Koninklijk Concertgebouworkest
In deze categorie is Zilver niet uitgereikt wegens last minute terugtrekking van de case.
4. Maatschappij
Goud: Coaching Girls - Nike & KNVB
Zilver: Beleef de positieve energie van Missie H2 en TeamNL
Brons: Rabo ClubSupport
5. Sport
Goud: Samsung ShotControl
Zilver: Toyota helpt om een gelijk speelveld te creëren voor iedereen
Brons: De Rabo Sportactie Met sport win je vrienden
6. Beste gebruik van Content
G-STAR x Magnus Carlsen
7. Beste gebruik van Creativiteit
The Name Game
8. Beste gebruik van Data & Insights
Van bijdrage naar bewustwording, Nederlandse Loterij maakt haar missie zichtbaar
9. Beste gebruik van ROI/Business case
Samsung ShotControl
10. Talent van het Jaar
Fleur de Bouter, House of Sports