Fabienne Chapot opent 5 pop-up's bij de Bijenkorf

Fabienne Chapot opent 5 pop-up's bij de Bijenkorf

22-03-2024 (15:08) - Marketing

Het Nederlandse merk Fabienne Chapot breidt de samenwerking uit met De Bijenkorf en opent 5 pop-up stores in verschillende vestigingen van het warenhuis.

Na het succes van het eerdere online assortiment, wil het modemerk ook fysiek aanwezig zijn in verschillende Bijenkorf-vestigingen. Afgelopen week zijn de pop-ups geopend en te vinden in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Den Haag en Maastricht. De tijdelijke shops blijven voor acht weken open. 

De inrichting van de pop-up's sluit aan bij het hernieuwde winkelconcept dat vorig jaar werd geïntroduceerd in Den Bosch en Hamburg. Het heeft een eigentijdse frisse uitstraling, en met speelse decoratie creëert het een omgeving waarin de collectie tot zijn recht komt. Met een gemiddelde oppervlakte van 25m2 bieden de pop-up's ruimte voor onbezorgd winkelplezier. Op alle vijf locaties is de nieuwste SS24-collectie van Fabienne Chapot verkrijgbaar, met unieke stuks als de Bella dress, Merlin denim jacket, Josh bralette en Diana boot.

Daarnaast biedt het merk ook de mogelijkheid om je nieuwe aankoop te personaliseren en de kans om een styling sessie te winnen. Verdere details en updates hierover worden gedeeld via het Instagram-account @fabiennechapot.


Bureaus

Media

Economisch