
Fitzroy verzorgt marcomstrategie voor dierenvoedingsmerk Poows
Creative agency Fitzroy lanceert voor Poows een compleet nieuwe merkidentiteit, verpakkingen en marcomstrategie. Poows is opgericht met een duidelijke missie: voedingssupplementen en dagelijkse medicijnen voor honden en katten toegankelijk maken voor iedereen.
Waar baasjes hun huisdieren vaak zien als volwaardig gezinslid, loopt het aanbod van kwalitatieve, vernieuwende en betaalbare producten nog achter. Poows doorbreekt dit door voedingssupplementen en dagelijkse medicijnen, zoals ontwormingskuren, bereikbaar te maken in de winkel om de hoek. Later volgen snacks en verzorgingsproducten.
Jur Baart, oprichter Fitzroy: "Poows is een merk dat perfect aansluit bij onze visie: merken bouwen die relevantie hebben in het dagelijks leven. Wij hebben de identiteit, de website, de verpakkingen en de volledige marcomstrategie ontwikkeld. Het is geweldig om samen met de oprichters die écht iets wil veranderen in de markt, een merk neer te zetten dat niet alleen vernieuwend oogt, maar ook écht impact kan gaan maken."
"We willen dat honden en katten net zo goed behandeld worden als ieder ander gezinslid", aldus Mick Zwolle en Robert-Jan van Kaam, oprichters Poows. "Met Poows maken we producten van de hoogste kwaliteit toegankelijk, verrassend en leuk om te gebruiken. Dankzij de samenwerking met Margot Bouwman en Fitzroy staat er nu een merk dat precies dat uitstraalt. Onze producten zijn vanaf deze week verkrijgbaar bij Jumbo en Medpets.nl."
Over 2 weken zal de nieuwe campagne live gaan.