Fleurop kiest voor Yelflow

14-05-2024 (10:09) - Marketing

Fleurop heeft Yelflow uitgekozen om te helpen bij het verder personaliseren en automatiseren van de klantreis.

De samenwerking gaat direct van start. Yelflow zal de komende periode de personalisatie roadmap ontwikkelen. Daarnaast zal Yelflow begeleiding en ondersteuning bieden bij de implementatie van deze roadmap.

Fleurop & Yelflow

Fleurop is sinds 1921 gespecialiseerd in het verzenden van bloemen, nationaal en internationaal. In Nederland zijn lokale vakbloemisten aangesloten bij de coöperatie en wereldwijd zijn dat er 40.000, verdeeld over ruim 140 landen.

Leonie van Zante, E-mail en content marketeer bij Fleurop: “Het geven van een boeket is een persoonlijke aangelegenheid. Of je nou iemand wilt feliciteren, sterkte wilt wensen of gewoon zomaar. We helpen mensen om elkaar te steunen. Zich te uiten. Geliefd te voelen. Samen met Yelflow gaan we werken om deze ervaring nog persoonlijker en schaalbaarder te maken.

Corné Hoogendoorn, oprichter Yelflow: “Onze focus op marketing automation en personalisatie betaalt zich uit in het vertrouwen van Fleurop. We hebben eerder dit jaar al kort met elkaar samengewerkt en intensiveren de samenwerking nu. We hebben er alle vertrouwen in dat we, samen met Fleurop, dit tot een succes gaan maken.” 


Bureaus

Media

Economisch