
Gall & Gall en Natwerk ontkurken roséseizoen met pop-up beachbar
Met de opening van Beachclub Bisous slaat Gall & Gall twee vliegen in één klap: de slijterijketen luidt het roséseizoen officieel in en lanceert Bisous, de nieuwe rosé van Bas Smit en Nicolette van Dam. De beachclub is de eerste tastbare uiting van de samenwerking tussen Gall & Gall en Natwerk.
De samenwerking tussen Natwerk en Gall & Gall kwam tot stand na een bureauoriëntatie in het najaar van 2024. Natwerk tekent voor de creatieve uitwerking van de nieuwe merkstrategie en merkpositionering, waaronder de ontwikkeling van een nieuwe visuele identiteit en de opzet van diverse campagnes en activaties. "Met Beachclub Bisous geven we onze missie meteen een tastbare vorm en laten we zien waar we als merk voor staan", aldus Joris Lak, CMO bij Gall & Gall.
"Voor Natwerk is dit een droomopdracht," vult Hanneke Rikveld, CSD bij Natwerk, aan. "Samen met Gall & Gall willen we mensen inspireren om vaker bewust stil te staan bij momenten en er écht van te genieten, in het hier en nu. Vanuit creativiteit en activaties zoals deze pop-up brengen we de vernieuwde positionering tot leven.”
Voor de visuele stijl van de activatie is samengewerkt met Nieuwe Dag Agency, dat verantwoordelijk was voor de vormgeving en look & feel van het merk Bisous. De pop-up beachbar is geopend in de Gall & Gall aan de Cornelis Schuytstraat in Amsterdam.
Credits
Klant: Gall & Gall, Nienke van de Streek, Joris Lak, Arne Stolwijk en Wieke van Dijk
Bureau: Natwerk
Decor: Verlaan maakt het mooier
Signing store: Levanto
Visuele identiteit Bisous: Nieuwe Dag Agency