Greenwheels lanceert nieuwe branding

Greenwheels lanceert nieuwe branding

29-04-2024 (10:04) - Marketing

Greenwheels lanceert elektrische deelauto’s met een nieuwe branding. De nieuwe branding is te zien op de elektrische Volkswagen ID.3. Hiermee maakt het bedrijf een duurzame revolutie door op het gebied van hun elektrificatiedoelstellingen en behoudt daarnaast ook hun merkbekendheid.

Sinds de oprichting van Greenwheels in 1995 wordt de rode kleur verbonden aan het merk. Het deelautobedrijf blijft innoveren en gaat met de tijd mee, zowel in haar auto’s als in het ontwerp. Daardoor komen ze met een nieuw ontwerp bij de Volkswagen ID.3, waarin het Greenwheels-rood terugkomt. De ID.3 is een auto met verschillende moderne functies en is de eerste Greenwheels auto die volledig ‘keyless’ is.

Waar de andere auto's volledig rood zijn, heeft de ID.3 enkel een rode achterkant en de cirkels van Greenwheels zijn subtiel uitgedrukt in het wit. Op de bovenzijde van de auto komt de cirkel terug in de rode kleur. “Het ontwerp representeert de evolutie waarin Greenwheels zich als bedrijf bevindt, maar sluit tegelijkertijd naadloos aan bij de herkenbaarheid van het merk”, aldus Greenwheels-CEO Michiel Cuppen.
 


Bureaus

Media

Economisch