Gulpener krijgt make-over, Korenwolf wordt apart merk

Gulpener krijgt make-over, Korenwolf wordt apart merk

05-04-2024 (11:30) - Marketing

Gulpener lanceert een nieuwe propositie, inclusief logo, campagne, verpakkingen, website en een nieuw productportfolio met fris zomerbier, het vernieuwde Korenwolf Wit en drie alcoholvrije biertjes.

Lekker, verrassend en planeetvriendelijk bier, dat is volgens Gulpener wat de bierdrinker van vandaag graag wil. Met een vernieuwde propositie en een innovatief en spannend assortiment wil Gulpener de liefhebber van vandaag aan zich binden.

Het merk presenteert zich met dat doel voor ogen, onder meer met een nieuwe identiteit. Het logo oogt eigentijds, sterk en stoer, waarbij voor de korenwolf als kleine, bescheiden en lokale held een centrale plek is gereserveerd omdat het een apart merk wordt. De nieuwe etiketten zijn fris en energiek, met grote zelfverzekerde en kleurrijke stapelletters (design door Curious Comit).

Meer over de make-over en campagne in Fonk magazine 387 van 10 april aanstaande


Bureaus

Media

Economisch