
Heineken brengt limited edition fles om generaties van gezelligheid te vieren
Waar Nederlanders gezellig samenkomen, is Heineken al sinds 1873 een vertrouwde gast. Om deze generaties van gezelligheid te vieren, komt Heineken nu met een unieke fles in een exclusieve verpakking, die herinnert aan al die momenten waarop we samen proostten. Verkrijgbaar als six-pack of in een ambachtelijk houten krat, ligt deze speciale uitgave vanaf vandaag in de schappen bij een selectie Albert Heijn-winkels.
Eerder deze maand vroeg Heineken aan Nederland om hun mooiste herinneringen te delen. Van die vakantieweek in Sneek tot het jaarlijkse familiekerstfeest, al snel stroomden honderden foto’s binnen. Samen geven ze een mooi tijdsbeeld van samenzijn in Nederland. Een selectie foto’s wordt nu opgenomen in de Heineken-collectie en worden zo onderdeel van de rijke geschiedenis van Heineken. Daarnaast krijgen de mooiste foto’s zelfs een plek in de digitale campagne van deze unieke fles.
"We hebben een uitgebreide verzameling advertenties van Heineken in onze Collectie", zegt Demelza van der Maas, Chief (hi)storyteller van Heineken. "Maar relatief weinig beelden van hoe ons merk tot leven komt in het dagelijks leven van mensen. Inmiddels hebben bierliefhebbers uit het hele land hun mooiste herinneringen met ons gedeeld. Juist die verhalen brengen onze geschiedenis tot leven. Als onderdeel van de Heineken-collectie krijgen ze nu een blijvende plek in de merkgeschiedenis."
Vanaf vandaag zijn de six-packs (adviesprijs €7,99) en houten kratten (adviesprijs €19,99) verkrijgbaar bij een selectie Albert Heijn-winkels in Nederland. Maar let op: de oplage is beperkt.