HelloFresh en de Efteling lanceren eerste samenwerking met recepten geïnspireerd op attracties

HelloFresh en de Efteling lanceren eerste samenwerking met recepten geïnspireerd op attracties

29-05-2024 (13:51) - Marketing

HelloFresh en de Efteling lanceren in juni hun eerste samenwerking.

Samen willen zij koken en eten aantrekkelijker maken voor kinderen in Nederlandse huishoudens.

Met gerechten geïnspireerd op de meest geliefde Efteling-attracties, worden er sprookjes op tafel gezet. Lea Schollmeyer, Director of Brand HelloFresh Benelux: “Bij HelloFresh weten we als geen ander dat het voor ouders uitdagend kan zijn om kinderen enthousiast te maken over koken en eten. Daarom streven we er altijd naar om vers en gebalanceerd koken en eten leuker en makkelijker te maken voor het hele gezin. Onze samenwerking met de Efteling sluit hier perfect op aan. Met de Efteling-recepten kunnen families genieten van een betoverende ervaring en samen koken en eten, zodat er waardevolle momenten ontstaan aan de eettafel.”

Koen Sanders, Directeur Product, Markt & Imago bij Efteling: "Aan tafel wordt vaak teruggekeken op de dag en worden nieuwe plannen gemaakt. Een fijn samenzijn met elkaar waar nieuwe herinneringen ontstaan, dat is precies wat we met Efteling willen creëren tijdens een bezoek aan ons park of aan één van de hotels en vakantieverblijven. Deze mooie samenwerking met HelloFresh is iets waarmee we een voorproefje opdienen van de Wereld vol Wonderen van de Efteling."

Sultans Shakshuka

In juni kunnen HelloFresh-klanten limited edition Efteling-recepten selecteren in het weekmenu. De recepten zijn geïnspireerd op de Droomvlucht, Fata Morgana, Carnaval Festival en het Sprookjesbos. Voorbeelden van recepten zijn (D)romige kip casarecce, Sultans shakshuka en ontbijtbowl met fruit uit de Elfentuin.

Playlist en prijzen

Om de ervaring af te maken is er voor tijdens het koken een playlist samengesteld met Efteling-melodieën. Bij elk recept ontvangen de kleinste thuiskoks ook een betoverende verrassing, en maken gezinnen die de recepten selecteren wekelijks kans op een overnachting voor het hele gezin in één van de hotels en vakantieparken van de Efteling inclusief onbeperkt toegang tot het park.  


Bureaus

Media

Economisch