Hupber gaat verder als Rakoo

02-05-2023 (11:02) - Marketing

Hubper gaat verder als Rakoo: de slimme online academy voor learning én performance, gedreven door AI. Met het nieuwe merk zet Rakoo de volgende stap en maakt zich klaar voor de toekomst.

De nieuwe naam wordt vergezeld van onder andere een nieuwe brand strategy & -story, visual identity, communications concept en website redesign. Rakoo gelooft dat organisaties groeien als mensen groeien. Met het door creative branding agency VENGEAN ontwikkelde thema ‘Growing greatness’ zet het bedrijf nu de volgende stap in haar eigen groei.

“We maken onze ambities waar door leren te verbinden met meetbare resultaten in onze online academy. We zijn super trots op de groei van de afgelopen jaren en zijn nu klaar voor de volgende stap. Samen met ons team realiseren we organisatiegroei bij onze klanten," zegt Ivo Hopmans, CEO en co-founder Rakoo.

De nieuwe visuele identiteit is een balans van bold typografie, sprekende kleuren en menselijke beeldtaal. De diverse distinctive brand assets versterken elkaar en zorgen voor onderscheid.

Credits

Brand strategy & -Story, Communications Concept: Rakoo & VENGEAN
Visual identity: Rakoo & VENGEAN
 


Bureaus

Media

Economisch