Intergarde launcht nieuwe merkidentiteit

04-01-2023 (13:10) - Marketing

De afgelopen jaren is Intergarde uitgegroeid tot een van de grootste beveiligingsbedrijven in Zuidoost Nederland. Bij deze groei hoort een nieuwe visuele uitstraling. 

“Als allround aanbieder van beveiligingsoplossingen bieden wij voor zowel onze zakelijke als particuliere klanten op alle gebieden oplossingen van beveiliging. Met onze nieuwe merkidentiteit laten we zien dat wij groter en vooruitstrevender zijn dan ooit tevoren” aldus Joost van den Boorn, directeur van Intergarde.

Opfrissen 

“We gaan met de tijd mee, werken met vooruitstrevende- en innovatieve beveiligingstechnieken en hebben kansen gegrepen om onze marktpositie nog verder te verstevigen. Vandaar dat onze huisstijl is opgefrist zodat ook visueel duidelijker is wie we zijn en waar we voor staan. De drie cirkels in ons logo staan voor de diverse niveaus van beveiliging. In het midden van de cirkel herken je een slot; het symbool van veiligheid. Maar het is tegelijkertijd ook herkenbaar als poppetje, wat staat voor onze medewerkers die een centrale positie binnen onze onderneming hebben.”

 


Bureaus

Media

Economisch