Jaarbeurs en Utrecht Marketing verlengen samenwerking

Jaarbeurs en Utrecht Marketing verlengen samenwerking

22-09-2022 (10:28) - Marketing

De Koninklijke Jaarbeurs en Utrecht Marketing verlengen hun strategische samenwerking voor een periode van drie jaar.

Binnen het partnerschap zijn er verschillende afspraken. Zo betrekt Utrecht Marketing de Jaarbeurs bij de zogeheten agenda van de stad ‘Gezond stedelijk leven voor iedereen’, zoeken beide organisaties nauwere samenwerking op wanneer het gaat om belangrijke ontwikkelingen in de stad en regio en trekken beide partijen meer naar elkaar toe om gezamenlijk activiteiten te organiseren.

Stad voor evenementen en congressen

Utrecht Marketing en Jaarbeurs trekken mwet elkaar op om de stad verder te positioneren als dé stad voor evenementen en congressen. Heiko M. Stutzinger, Chief Operating Officer Jaarbeurs (rechts op de foto): “Een aantrekkelijke stad voor bezoekers, bewoners én bedrijven. Daar gaat het ons om. Daarnaast zijn we blij dat Utrecht Marketing ons ondersteunt om de meest most sustainable and smart venue in de (inter)nationale markt te zijn.”

De twee partijen werken ook samen als het gaat om (inter)nationale promotie van Jaarbeurs als congres- en eventlocatie. Cor Jansen, directeur Utrecht Marketing (links op de foto): “Als Utrecht Marketing doen wij niets zonder partners en ik ben dan ook trots dat Jaarbeurs en Utrecht Marketing de handen verder ineenslaan. De Jaarbeurs is onlosmakelijk met Utrecht verbonden en een belangrijke speler op het vlak van evenementen en congressen.’’

 


Bureaus

Media

Economisch