Kim Feenstra nieuwe gezicht van Christine le Duc

01-11-2023 (12:15) - Marketing

Christine le Duc lanceert haar campagne voor de feestdagen met Kim Feenstra als nieuw merkgezicht. 'Celebrate your reflection’ weerspiegelt de dualiteit van kracht en kwetsbaarheid en het omarmen van je authentieke, sensuele zelf.

In de campagne viert Kim deze vrouwelijke kracht met haar 20 favoriete Christine-items. De campagne met Kim’s favoriete items is tot 31 december te zien en vanaf vandaag online verkrijgbaar.

Kim Feenstra: “Elke vrouw verdient de beste versie van zichzelf. Samen met Christine willen we elke vrouw het gevoel geven dat ze er mag zijn. Ze is uniek, een kunstwerk. Ze kan een inspiratie zijn voor een ander, "just by loving and embracing herself.”

Nederlands eerste erotiekwinkel

De nieuwe langetermijnsamenwerking met Kim Feenstra versterkt het frisse, nieuwe geluid van Nederlands eerste erotiekwinkel, opgericht in 1968, met inmiddels een breed assortiment aan sexy lingerie, nachtmode en love toys. “Christine gelooft erin dat elke vrouw zich sexy en zelfverzekerd kan voelen en daagt alle vrouwen uit om dit deel van zichzelf te 'uncoveren'. We zijn enorm trots op Kim als onze ambassadrice, samen inspireren en zetten we de vrouwen in hun kracht.” aldus Alissa Askander van Christine le Duc.

De feestdagencampagne is tot en met 31 december te zien en Kim’s favoriete items zijn verkrijgbaar via www.christineleduc.nl


Bureaus

Media

Economisch