Lancering editie 2023 van glossy Zakenvrouwenclub
De derde editie van de jaarlijkse glossy Zakenvrouwenclub wordt op 22 november met een event in het Brabantse Grave gelanceerd. Drijvende kracht achter dit blad is ook deze keer Tess ter Horst, oprichter van het bedrijf Zakenvrouwenclub.
Het blad ziet er volgens Tess anders uit dan de twee voorgaande jaren. “Alles van Zakenvrouwenclub heeft een totale rebranding ondergaan en dat zul je ook terugzien in de glossy”, vertelt Tess. “De hele look-and-feel van Zakenvrouwenclub wilden we afstemmen op onze missie en visie. Zakenvrouwenclub moet empowerend, krachtig en waardevol zijn voor vrouwen. Dat wilden we ook doorvertalen in de glossy. We hebben wat professionaliseringsslagen gemaakt en dat gaat ook het komend jaar door.”
Zakenvrouwenclub
Het blad bevat, net als in voorgaande twee jaren, een groot aantal interviews met zakenvrouwen. Ruim veertig vrouwen komen aan het woord. Het blad wordt in een oplage van 9.000 exemplaren bij onder meer filialen van de Rabobank, Van der Valk-hotels, advocatenkantoren en kapsalons verspreid. Ook kan de glossy via de website van Zakenvrouwenclub worden besteld.
Internationale uitrol
De glossy wordt volgend jaar ook in België gelanceerd. Tess wil daarnaast komend jaar in Nederland twee edities uitgeven. “Daarna wil ik dat uitbreiden naar vier”, zegt Tess. Het nieuwe nummer wordt op 22 november via een netwerkevent gelanceerd in centrum Nidum in de Noord-Brabantse vestingstad Grave. Het programma, vol inspirerende sprekers, begint om 15.00 uur en duurt tot ongeveer 20.00 uur. Er is ook een vijfgangen walking dinner en er zijn diverse winacties.