LIDL kijkt met web-only dieper in het glas

02-11-2016 (13:45) - Marketing

Supermarktketen Lidl biedt vanaf vandaag ook wijnen via haar webshop aan. Via www.lidl-shop.nl/wijn kunnen klanten van de supermarkt kiezen uit het vaste wijnassortiment en exclusieve ‘web-only’ wijnen. 


Afgelopen juni introduceerde Lidl de eerste stap in e-commerce met een webshop voor non-food artikelen. 'Nu zo’n 7 op de 10 consumenten online shoppen, moeten wij ervoor zorgen dat we voortdurend beantwoorden aan de verwachtingen van onze klanten. De toevoeging van wijnen voelt als een logische volgende stap.’ Aldus Christine Braun, woordvoerder van Lidl Nederland. 


In de Lidl webshop vindt de consument naast het wijnassortiment ook non-food artikelen in de categorieën: Mode, Wonen & Slapen, Tuin & Klussen, Keuken & Huishouden, Sport & Vrije tijd en Elektronica.


Bureaus

Media

Economisch