Mastercard en Museum Rembrandthuis verlengen samenwerking

Mastercard en Museum Rembrandthuis verlengen samenwerking

07-10-2024 (09:58) - Marketing

Mastercard en Museum Rembrandthuis verlengen hun samenwerking met drie jaar. Het contract werd op een ludieke manier getekend: met een veer en verf gemengd in de rode en blauwe kleuren van Mastercard en Rembrandthuis.

Als partner van de kunst- en cultuursector zet Mastercard zich in om kunst breed toegankelijk te maken voor iedereen. Met deze samenwerking eert Mastercard unieke culturele ervaringen die het rijke erfgoed van Rembrandt in Nederland kent.

'Kunst heeft de kracht om ons te inspireren, te verbinden en op nieuwe manieren naar de wereld te laten kijken', aldus Roxanne Pinckers, Director of Marketing & Communications Mastercard. 'Bij Mastercard weten we dat passies van mensen -zoals kunst - heel belangrijk zijn. Zó zijn we een trots partner van een iconisch museum als het Rembrandthuis.'

'Een bezoek aan Rembrandts huis en zijn atelier is een onvergetelijke gebeurtenis', vertelt Milou Halbesma, Directeur Museum Rembrandthuis. 'Hier schilderde hij vele meesterstukken, die nu overal ter wereld in de mooiste musea hangen. Met onze verfdemonstraties kijk je op deze plek mee over de schouder van de meester en leer je van zijn vakmanschap. Dit kan nergens anders ter wereld. We verheugen ons om dankzij de steun van Mastercard onze nationale en internationale bezoekers met deze ervaring te kunnen blijven inspireren.'


Bureaus

Media

Economisch