Met LOIS verbindt SuperHeroes merken aan visuele makers

Met LOIS verbindt SuperHeroes merken aan visuele makers

24-09-2025 (16:49) - Marketing

SuperHeroes lanceert LOIS, een nieuwe divisie die merken koppelt aan creators uit visuele disciplines. Denk aan film, illustratie, installanties en analoge kunst. De divisie opereert als onafhankelijk artist management platform en staat onder leiding van Elja Polak (Chief Growth Hero) en Jessica Däschner (Social Media Hero).

LOIS bouwt voort op het succes van JIMMY, het digital art collective van SuperHeroes dat gespecialiseerd is in AI- en CGI-content. Waar JIMMY digitaal de grenzen verlegt, draait LOIS om het tastbare en menselijke. "We zijn er niet voor vluchtig en oppervlakkig", zegt Elja Polak, Chief Growth Hero. "LOIS bestaat uit creators die voor concept, vorm en inhoud staan. Een soort eenmansbands die in staat zijn om op eigenzinnige wijze merken relevantie te geven."

LOIS trapt af met werk voor verschillende internationale merken. Voor Polaroid maakte fotograaf en content creator Lexi Brown een serie TikTok reviews en carousel serie. Ook videograaf RJ Morra ontwikkelde een productvideo en carousel voor Polaroid. Illustrator Giulia Hartz liet op Instagram zien hoe makkelijk je een website bouwt met Framer en gaf Lenovo’s campagne een kleurrijke, conceptuele draai met een Instagram reel en carousel.

Creativiteit voorop

"De toekomst gaat niet over kiezen tussen AI of menselijke creativiteit, maar om weten wanneer je wat inzet", zegt oprichter en Chief Creative Hero Rogier Vijverberg. "Met JIMMY en LOIS samen bieden we merken keuzes die passen bij hun merkverhaal en publiek, altijd met creativiteit voorop."


Bureaus

Media

Economisch