‘Naar Lidl ga je voor… betere keuzes’ in de herhaling

‘Naar Lidl ga je voor… betere keuzes’ in de herhaling

28-10-2024 (12:04) - Marketing

De campagne 'Naar Lidl ga je voor...betere keuzes' is de tweede Schijf van Vijf spaarcampagne die is ontwikkeld in samenwerking met het Voedingscentrum, waarmee Lidl klanten kunnen sparen voor gratis gezonde producten uit de Schijf van Vijf.

Vorig jaar spaarden klanten gezamenlijk ruim 1 miljoen gratis gezonde producten bij elkaar. Om deze reden hebben is besloten deze spaarcampagne dit jaar te herhalen. De campagne zal de komende tijd zichtbaar zijn via TV, radio, de aanbiedingsfolder en in de Lidl-winkels.

Petra Verhoef, directeur Voedingscentrum: "De Schijf van Vijf spaarcampagne van Lidl is voor mij een schoolvoorbeeld van hoe een supermarkt klanten bewust kan maken van betere keuzes. Ik ben blij dat deze campagne dit jaar een vervolg krijgt na het succes van vorig jaar. Met deze spaarcampagne kunnen mensen ontdekken hoe lekker en gevarieerd gezond eten kan zijn. Ik hoop dat mensen blijven kiezen voor meer producten die in Schijf van Vijf passen. Want ik gun iedereen een gezonde toekomst."

De campagne sluit goed aan bij de missie van Lidl: het betaalbaar en toegankelijk maken van een duurzame en gezonde leefstijl voor iedereen. 

 


Bureaus

Media

Economisch