Natuurhuisje en Kröller-Müller Museum starten samenwerking met winactie

Natuurhuisje en Kröller-Müller Museum starten samenwerking met winactie

28-08-2025 (15:14) - Marketing

Natuurhuisje en het Kröller-Müller Museum brengen als nieuwe partners kunst en natuur dichter bij elkaar. Als start van de samenwerking maken gasten die in september een verblijf bij Natuurhuisje op de Veluwe boeken, kans op een gratis museumticket.

Dit najaar stellen Natuurhuisje, finalist van Coolest Dutch Brands 2024, en het Kröller-Müller Museum 50 gratis entreetickets beschikbaar, inclusief toegang tot Het Nationaal Park De Hoge Veluwe. Gasten die in september een verblijf via Natuurhuisje op de Veluwe boeken, ontvangen een tweede ticket cadeau bij aankoop van een entreekaart.

Met de actie nodigen de organisaties mensen deze herfst uit voor verwondering op de Veluwe, of je nu wandelt door bloeiende heides en stuifzand, of door de 25 hectare grote beeldentuin met ruim 200 moderne kunstwerken. 

Tot rust komen

"Kunst en natuur hebben allebei het vermogen om je uit je dagelijkse ritme halen", vertelt Pieter Bastiaansen, Director of Marketing bij Natuurhuisje. "Ze dagen je uit, brengen rust en openen je ogen. Bij het Kröller-Müller Museum ontmoeten beiden elkaar op een unieke plek op de Veluwe, waar ook veel van onze huisjes zijn. Dat maakt hen voor ons de ideale partner om onze gasten dichter bij zowel kunst als natuur te brengen."

Marjan Reitsma, Hoofd Marketing & Development bij het Kröller-Müller Museum, zegt: "De Veluwe is onze achtertuin en een voortdurende bron van inspiratie. Natuurhuisje deelt onze overtuiging dat vertragen en verwonderen essentieel zijn om zowel de verbeelding van kunst, als die van de natuur te ervaren. Samen willen we gasten uitnodigen om de Veluwe in al haar facetten te beleven: van de stilte in het bos tot de verbeeldingskracht van de kunst in onze beeldentuin en het museum."

De tickets zijn geldig voor een bezoek tussen 10 oktober en 31 december 2025. Het komende jaar worden nog meer gezamelijke initiatieven georganiseerd.


Bureaus

Media

Economisch