Nederland maakt kennis met HelloTV

Nederland maakt kennis met HelloTV

04-09-2022 (17:15) - Marketing

Vanaf dit weekend is de landelijke introductiecampagne van HelloTV van start gegaan en maakt Nederland kennis met dé televisiewinkel van Nederland. Onlangs heeft de tv-specialist een rebranding ondergaan en dit is de eerste stap om te bouwen aan de naamsbekendheid en de autoriteitspositie.
 
De campagne loopt tot half december en wordt afgetrapt met een tv-commercial met Jochen Otten in de hoofdrol, bekend van onder andere de Sluipschutters. Naast de tv-commercial bestaat de campagne uit OOH, social media, online en communicatie in de 12 winkels in Nederland.
 
Erik-Jan Koense, Director marketing & E-commerce bij HelloTV: “Bij ons draait alles om tv’s en de beleving rondom tv kijken. Wij zijn de enige echte tv-specialist van Nederland en in onze winkels vind je alles op het gebied van tv’s en audio. Maar in de kern van ons merk staat de dialoog centraal. Wij willen van onze klanten weten; wat ze kijken, waar ze kijken en met wie, zodat we ze van juiste tv kunnen voorzien. In de campagne staat dan ook onze belofte ‘Er is voor jou maar één tv de beste’ centraal.”
 
De uitingen zijn in nauwe samenwerking met Jochen tot stand gekomen. Hij figureert niet alleen in de tv-commercial en online video’s, maar heeft ook meegeschreven aan de scripts van de campagne. De campagne is ontwikkeld en geproduceerd door de eigen content unit van HelloTV in samenwerking met Holy Fools en merk-, media- en creatieve specialisten (zie credits).
 

credits

Verantwoordelijk bij HelloTV: Margot Daamen, Joost Steinhoff, Randy Sewpersad, Erik-Jan Koense
Merkstrategie: Marc Oosterhout, Ralph Wisbrun
Creatie: Thomas Nieuwenhuizen, Jasper Symons, Allard Jaspars
Mediastrategie: Marianne van Soomeren
Productiemaatschappij: Holy Fools
Regisseur: Jamille van Wijngaarden
DOP: Rolf Dekens
Soundlogo: Jacco Lenstra, Hans van de Loo
Sound design & geluidsafwerking: AMP Amsterdam
Edit: Marc Bechtold
Postproductie: The Compound, Andrew Crawford
 

Bureaus

Media

Economisch