Ocean Outdoor exploiteert exclusief LED-gevel Ziggo Dome

Ocean Outdoor exploiteert exclusief LED-gevel Ziggo Dome

15-05-2025 (11:02) - Marketing

Ocean Outdoor wordt de exclusieve media-exploitant van 360 graden LED-gevel van de Ziggo Dome. Daarnaast zullen campagnes te zien zijn boven de entree van de concertlocatie.

De Ziggo Dome is met deze samenwerking de nieuwste toevoeging aan de 'Icons'-collectie van Ocean Outdoor, die met dit soort partnerships high-impact digitale belevingen wil creëren op veelbezochte locaties. De opvallende LED-gevel is een onmiskenbaar onderdeel van het Amsterdamse straatbeeld en biedt merken een uniek platform met een enorm bereik. Een andere trekkpleister uit deze verzameling is Piccadilly Circus in Londen. 

3D-effecten en Augmented Reality

Birgitte de Winter, Directeur Commerciële zaken: "De Ziggo Dome staat niet alleen bekend om legendarische concerten, maar ook om het continu zoeken naar vernieuwing en beleving, zo óók op onze 360 graden LED-gevel. In Ocean Outdoor hebben we een partner gevonden die deze ambitie begrijpt en versterkt."

Vanuit Ocean Labs, de creatieve en innovatieve tak van Ocean Outdoor, wordt gekeken naar de inzet van DeepScreen® technologie, waarmee 3D-effecten mogelijk ingezet worden op de buitenkant van de Ziggo Dome. Ook wordt onderzocht hoe Mobile Augmented Reality (MAR) kan worden ingezet op het scherm aan de voorzijde van het gebouw om campagnes interactiever en meeslepender te maken.

"Samen tillen we de zichtbaarheid van de Ziggo Dome én onze partners naar een nieuw niveau, met innovatieve technologieën die voorbijgaan aan traditionele media", aldus De Winter.


Bureaus

Media

Economisch