Press Play lanceert webshop voor events
Iedereen is gewend om een koelkast of een kledingstuk online te shoppen, maar een webshop waar je terecht kunt voor een kerstbomendoolhof of een bubbelbad bioscoop is een hele andere business.
Merkactivatiebureau Press Play lanceert als eerste bureau in Nederland een webshop voor events. Deze webshop is vooral bedoeld voor marketing- en communicatieprofessionals die op zoek zijn naar inspiratie en/of kant-en-klare concepten voor uiteenlopende vraagstukken op gebied van marketing en evenementen.
Events in winkelmandje
Bezoekers van de webshop slepen een drijf-in bioscoop, een 500 meter lange waterglijbaan of XXL-tompouce in hun winkelmandje en zien direct de benodigde investering. Net als in een reguliere webshop kan er in deze webshop gesorteerd worden op prijs, thema en doel van de merkactivatie.
"We zijn niet bang dat andere bureaus met onze ideeën aan de slag gaan. Wij bedenken ze namelijk niet alleen, wij kunnen ze ook nog eens allemaal uitvoeren!" aldus Mark Bos, mede-oprichter Press Play.