PSV en Coca-Cola Europacific Partners Nederland verlengen partnership

PSV en Coca-Cola Europacific Partners Nederland verlengen partnership

23-07-2025 (13:23) - Marketing

Eredivisiekampioen PSV en Coca-Cola Europacific Partners Nederland (CCEP) zijn al meer dan tien jaar partners en verlengen opnieuw hun samenwerking. "Ik ben ontzettend trots dat we de samenwerking met PSV voortzetten."

Vlnr: Sjors van den Boogaart & Frans Janssen (PSV), Ramona van Zuylen, Caroline Siegers & Robin Grim (CCEP)


Commercieel Directeur van PSV Frans Janssen: “We zijn de mijlpaal van tien jaar samenwerking met Coca-Cola gepasseerd en werken in een andere vorm zelfs al veel langer samen. Die samenwerking is al die jaren uitstekend bevallen. De drankvoorziening voor meer dan dertigduizend mensen rond en tijdens wedstrijden brengt de nodige uitdagingen met zich mee. We zijn dan ook erg blij dat Coca-Cola ons daarin ondersteunt en dat dat zo blijft.”

Ramona van Zuylen, Director Away from Home bij CCEP: "Ik ben ontzettend trots dat we de samenwerking met PSV voortzetten. Samen willen we ervoor zorgen dat elke bezoeker kan genieten van een aanbod dat aansluit bij zijn of haar wensen – met keuze, smaak, beleving én aandacht voor duurzaamheid."

Focus op duurzaamheid

Beide partijen hebben een gezamenlijke focus op duurzaamheid en dat komt terug in oplossingen in het station zoals inzameling van lege verpakkingen zodat deze gerecycled kunnen worden.

De vraag naar suikervrije frisdranken blijft groeien en PSV en Coca-Cola komen tegemoet aan deze wens die ook geldt voor fans en bezoekers van PSV: de zero sugar en laagcalorische frisdranken blijven focus houden. Dit past binnen de ambitie van CCEP om minstens 50% van haar verkochte volume aan dranken suikervrij of laag in suiker te laten zijn. In Nederland is dat percentage op dit moment al ruim 50%.

Om bezoekers een brede keuze te bieden maken daarnaast de Ready-To-Drink cocktails Jack Daniel's & Coca-Cola en Absolut Vodka & Sprite deel uit van het assortiment dat rondom de wedstrijden aangeboden wordt.
 


Bureaus

Media

Economisch