Stampz: een nieuw platform dat influencers, merken & consumenten met elkaar verbindt
Stampz, een platform dat influencers, merken en consumenten met elkaar verbindt door middel van interactieve spaaracties op social media, is vandaag gelanceerd.
Het platform is opgericht door Menno Stuyts en Sander de Jong, die al jaren samenwerkten bij een ander bedrijf. Stuyts vertelt: "Met Stampz creëren we niet alleen een win-win-win situatie voor influencers, merken en consumenten; we herdefiniëren de essentie van online engagement. Dit platform is de brug tussen authentieke interactie en tastbare beloningen, een echt game-changer in de wereld van social media."
Stampz Shop
Het platform biedt influencers de kans om op een persoonlijke en interactieve manier met hun volgers om te gaan, door spaaracties op te zetten waarbij volgers zegels kunnen sparen. Deze zegels kunnen gespaard worden in de Stampz App en worden ingewisseld voor kortingen in de Stampz Shop, waar influencers hun favoriete producten hebben geselecteerd. Je kunt de Stampz Shop hier vinden.
Organische groei
Voor merken betekent de lancering van Stampz een extra verkoopkanaal en meer zichtbaarheid op social media. Het platform stimuleert interactie tussen volgers en influencers, wat leidt tot verhoogde loyaliteit, langere kijktijd en meer betrokkenheid. Hierdoor onstaat er een organische groei in zichtbaarheid voor merken en een aantrekkelijke manier voor volgers om beloond te worden voor hun betrokkenheid en loyaliteit aan hun favoriete merken en influencers.