The Avocado Show opent winkel in Westfield Mall of the Netherlands

01-03-2022 (15:08) - Marketing

Als oprichters van het geliefde restaurant The Avocado Show openen Julien Zaal en Ron Simpson op zaterdag 12 maart een nieuw format van hun razendsnel groeiende keten. Centraal gelegen tussen Den Haag en Leiden is Westfield Mall of the Netherlands de ideale plek voor de eerste Nederlandse vestiging van The Avocado Show buiten Amsterdam.
 
Ontworpen in samenwerking met hun vaste creatieve team van Aces of Space heeft deze nieuwe variant van The Avocado Show met 80 zitplaatsen en een oppervlakte van 190m2 de uitstraling van een kleurrijke patio. De gasten zitten onder natuurlijk licht en zijn omgeven door veel groen-roze kleuraccenten; de welbekende setting van The Avocado Show. Daar worden originele gerechten geserveerd, in hun signature stijl, voor ontbijt, lunch en diner. Denk hierbij aan de inmiddels wereldberoemde poke bowl, stacked pancakes, een avocado smashed burger en zelfs cocktails, waarbij de avocado pitten gebruikt worden als ijsblokjes.
 

Internationale mall cultuur

Co-founder Ron Simpson: "In de toekomst zouden we The Avocado Show het liefst naar alle werelddelen willen uitbreiden. Maar in de VS, Azië en het Midden Oosten bestaat een mall cultuur, waar hospitality een groot onderdeel van is. Om hierin mee te kunnen spelen én groeien, kiezen we ervoor ons concept verder te ontwikkelen. Nieuw in dit mall concept zijn de neon accenten en het open floorplan, speciaal opgezet om een laagdrempelige sfeer neer te zetten. Exterieur en interieur zijn hierin één geheel geworden."
 

Showstopper

The Avocado Show in Westfield Mall of the Netherlands is een regelrechte showstopper geworden met de inmiddels herkenbare iconen: de roze design bank voor de bekende groene plantenwand, de neon verlichting en colourblocks; alles is hier aanwezig, maar dan bigger and better. Simone Pullens van Aces of Space: "De verschillende zitmogelijkheden met elk een eigen karakter zorgen ervoor dat je de ruimte, gerechten en merchandise steeds op een nieuwe verrassende manier ervaart. Het interieur is daarmee een extensie van het merk The Avocado Show."

Bureaus

Media

Economisch