‘The Liberator’ vervangt Tatjana

09-01-2015 (07:35) - Marketing

Basic-Fit lanceert een Flex-abonnement. Daarnaast is een volledig nieuwe campagne gelanceerd en zijn alle openingstijden verruimd. 
 
De afgelopen twee jaar voerde Basic-Fit campagne met Tatjana in de hoofdrol. Rene Moos, CEO van Basic-Fit: ‘De campagne met Tatjana heeft ons veel goeds gebracht. Maar we willen nu doorpakken, om Basic-Fit in alle landen waar we actief zijn met eenzelfde campagne verder op de kaart te zetten.’
 
Basic-Fit wil het sporten zo betaalbaar, makkelijk en leuk mogelijk maken. Om deze missie te onderstrepen lanceert men een nieuw hoofdpersoon: ‘The Liberator’. Hij is groot fan van onze sportclub, bevrijdt consumenten letterlijk van onvoordelige voorwaarden en beperkingen en brengt ze naar Basic-Fit.
 
De campagne is ontwikkeld in samenwerking met Alfred International en is vanaf deze maand te zien in Nederland en België.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch