The Valley verzorgt CX-herpositionering voor Bonusan

The Valley verzorgt CX-herpositionering voor Bonusan

10-03-2025 (07:00) - Marketing

Gezondheid is geen vast recept, maar een samenspel van persoonlijke behoeften, professionele begeleiding en kwalitatieve producten. Vanuit die visie introduceert supplementen- en vitaminemerk Bonusan vandaag haar vernieuwde merkidentiteit en customer experience strategie onder de campagne ‘The Science of You’, in samenwerking met The Valley-Assits Digital.

De nieuwe CX-aanpak draait om begrip: begrijpen wat je lichaam nodig heeft, wat de wetenschap zegt en hoe gerichte ondersteuning het verschil kan maken. 'Wij geloven sterk in de ‘driehoek van begrip’: consument, gezondheidsprofessional en het juiste product. ‘The Science of You’ onderstreept deze samenwerking en zet de expertise van de therapeut centraal,' aldus Chantal Pasker, Head of Brand & Digital bij Bonusan.

Luisteren staat centraal in de campagne—naar het individu en de professionals. Eerst de waarom, dan pas de hoe en wat. 'Als het om gezondheid gaat, is er geen one-size-fits-all-aanpak. Ieder mens heeft immers een uniek verhaal. Dat is waar we met deze herpositionering en campagne nog meer nadruk op leggen,' zegt Gijs ten Buuren, Strategy Director bij The Valley.

Frisse look, vertrouwde toewijding

Als onderdeel van deze herpositionering introduceert Bonusan een vernieuwde merkidentiteit. Dit begint met een nieuw pack design: strak, warm en eigentijds. De rebranding markeert een belangrijke stap in de evolutie van het merk en onderstreept de ambitie om wetenschappelijke kennis toegankelijk te maken voor zowel professionals als consumenten.

'Het nieuwe ontwerp combineert zorgvuldig Bonusan’s medische basis met de expertise van professionals, vanuit een premium consumentenbenadering. Het resultaat is een professionele en aantrekkelijke uitstraling—iets wat mensen graag in hun keukenkastje hebben staan,' aldus Sheldon Bont, Creative Director bij The Valley.

Nog maar het begin

De lancering van ‘The Science of You’ is het startpunt van de nieuwe strategie. Naast de nieuwe verpakking en online campagne wordt de rebranding gedurende het jaar verder uitgerold naar de winkelvloer, digitale contactpunten en samenwerkingen met gezondheidsprofessionals.


Bureaus

Media

Economisch