Tikkie en Butlaroo sluiten partnership voor contactloos betalen in horeca

Tikkie en Butlaroo sluiten partnership voor contactloos betalen in horeca

20-07-2022 (06:00) - Marketing

Tijdsdruk en personeelstekort zijn al geruime tijd een probleem in de horeca. Betaalapp Tikkie en Butlaroo - marktleider op het gebied van QR-bestellen in de horeca - slaan de handen ineen om hier een oplossing voor te bieden.
 
Zij gaan een partnership aan waarmee horecabedrijven toegang krijgen tot het meest uitgebreide QR-bestelplatform van Nederland in combinatie met het gemak en de snelheid van Tikkie. Hiermee bieden zij het beste van twee werelden: zo wordt supersnel en eenvoudig contactloos betalen en bestellen in de horeca nu veel gemakkelijker voor horecaondernemers en consumenten.

Gasten die op een terras of in een restaurant zonder tussenkomst van personeel willen bestellen of de rekening willen betalen, kunnen dit nu in een handomdraai regelen. Het enige wat zij hoeven te doen, is met een smartphone de QR-code op tafel te scannen en via een interactieve menukaart te bestellen en te betalen. Wachten op de rekening hoeft niet meer; gasten rekenen zelf af met Tikkie en kunnen desgewenst direct fooi geven. Ook kunnen zij de rekening eenvoudig splitten door tafelgenoten meteen een betaalverzoek te sturen. Met deze alles-in-één oplossing beschikken horecalocaties over een bestel- en betaalmethode, waarmee personeel meer tijd heeft om gasten te bedienen én zij tegelijkertijd de klantbeleving kunnen versterken.
 

Meer persoonlijke aandacht

Met het partnership van Butlaroo en Tikkie beschikken horecalocaties over een goed functionerende en veilige digitale bestel- en betaalmethode, die vele extra’s ten opzichte van andere betaalmethodes biedt. Zo hebben horecaondernemers en hun personeel met het Butlaroo-dashboard direct inzage in bestellingen en betalingen. Ook kunnen zij de bestelomgeving zelf beheren, zoals QR-codes aanmaken en bestellocaties instellen. Eén van de restaurantketens die al succesvol gebruikmaakt van deze technologie is Vapiano. Om deze samenwerking te vieren, krijgen consumenten van woensdag 20 tot en met zondag 24 juli een gratis ijsje als zij te gast zijn bij Vapiano.

 


Bureaus

Media

Economisch