Transavia op WhatsApp

03-02-2015 (06:37) - Marketing

Transavia is gestart met WhatsApp als nieuw service-kanaal. Klanten kunnen de populaire berichtenservice gebruiken voor het stellen van vragen over hun gemaakte boeking. Deze stap past in de nieuwe strategie van het bedrijf, dat voorop wil lopen met digitale dienstverlening, gastvrijheid en service.
 
‘We willen het iedereen zo makkelijk mogelijk maken om met Transavia in contact te komen. Wij zien WhatsApp als mooie aanvulling op de al bestaande mogelijkheden zoals Facebook en Twitter’, vertelt Roy Scheerder, commercieel directeur van Transavia. 
 
Klanten die een reis hebben geboekt en vervolgens nog een vraag hebben over de boeking, kunnen deze ‘appen’. ‘Denk bijvoorbeeld aan vragen over hand- en ruimbagage-voorwaarden, online inchecken en andere diensten. Transavia reageert altijd binnen een uur. Dat is de social media-belofte die wij doen’, aldus Scheerder.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch