Twee grote trampolineparken bundelen krachten als You Jump
In het eerste kwartaal van 2025 gaan alle indoor trampolineparken van Jumpsquare en Jump XL verder onder dezelfde merknaam: Trampolinepark You Jump. Het resultaat is één vrijetijdsmerk van Europese omvang met bijna 60 locaties.
You Jump heeft voor haar rebranding campagne All Response Media aangesteld als mediabureau voor planning, inkoop en optimalisatie van offline media. Het bureau zal aan de hand van haar unieke ARMalytics de prestaties van de campagne monitoren en verbeteren.
De campagne zal vanaf 12 februari te zien zijn op de zenders van AdAlliance, Talpa en Bionic en te horen op Radio 538 en Sky. Vanaf april krijgt de rebranding in België en Duitsland extra mediasteun. De online marketing wordt verzorgd door NOBEARS, terwijl Mensch creative agency verantwoordelijk is voor de creatie en productie van de campagne.
Een nieuw hoofdstuk
Afgelopen zomer werd Jumpsquare Group, het moederbedrijf achter Jumpsquare en Jump XL, overgenomen door de Franse sectorpartner You Jump. Daarmee verdwijnen de oorspronkelijk Nederlandse merken Jump XL (2014) en Jumpsquare (2015) na ruim tien jaar van de markt.